sommarlov!!


ser gravid ut, men de är bara avslappnande muskler förstår ni...
 detta hade jag på mig idag + jeansjacka. Nu till kvällen blir det annat, tror det blir ; + tripplat hår..


vad säger ni om de då bitches?
-Sista skoldagen idag då utan varken Amanda julia ...eller elvira.. va tomt. MEN ja klara mig. Var tillsammans med A klassen och lekte lekar (ja vi går ju faktist barn&fritid sedan körde vi norsken (självklart vann mitt lag...) Sedan sjöng vi lite sånger och åt bakelse(alla utom jag.. men ääääääääch) Sedan gick vi ner och så va allesammans sammlade nere i cafét...alla 1&2er.. Någon brud..(tant) höll tal och sedan sjöng sånger......SEN SLUTADE VI OCH FICK VÅRAT ÄLSKADE SOMMARLOV... gick hem till farmor och farfar och åt massa gott och nu är det dags att göra sig iording för att åka in till stan och göra stan osäkert.. är så sjukt osugen & opepp nu när de regnar, så de är tur att vi ska vara inomhus! Blir väl lite mer taggad sedan hoppas jag !! Dags att sminka sig nu!!! Ha de bra babes!

KISSES / FRAJDZZZZZZZZZz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0