baby, im home

tjolahopp i stugan!

har som sagt sovit hos isabelle i ett par dagar nu, supermysigt! kom dit i söndags så va emanuel där så kolalde vi på film och gjorde taccos. i måndags låg jag och isabelle i soffan hela dagen och degade sen åkte vi ner till stan en snabbis och handla lite föda innan vi åkte hem och åt och dega lite till! AS MYS

idag var det skit soft i skolan, börja 11 hade en lektion som bestod av svenska. sen mat och sen på nästa lektion fick vi bara en bok vi ska läsa så slutade ett, haha. imorgon blir de dock heldag i skolan, torsdag lediga och på fredag sovmorgon och slutar tidigt. så denna veckan är bra tack vare att tvåorna är iväg och åker skidor och lärarna är med dom! efter skolan idag åte jag hem till julia och chilla där! kolla på film, gjorde mat och drack en del kaffe.. så får se om ja kan somna ikväll!

imorgon dååååå... hehe efter skolan ska amanda och julia komma hit för plugg och sleepover vilket blir kul! ska måla naglarna nu sen sätta på en film. väntar på att KRAMA MIG ska bli klar. någon svenskskit. någon som sett den? neeeeeeeeeeeeeeee. varför frågar jag ens, ingen som kommenterar endå. MEN TACK IALLAFALL. ni läser ju iallafall om mitt meningslösa liv, det ska jag ju vara tacksam för.. hahah a.. pusssssssssss på er iallafall, goseungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0