fu

hejhej, sitter på svenska lektionen med malin, vi ska snart dra och träna. hon säger att hon ska göra slut på mig och julia, haha fan inte okej. men gott ska de bli. därefter så blir det diskutera boken kirre som vi läser i psykosocialt och sen religon, funderar fan på att dra hem ifrån den lektionen, men ikke! ingen skolk för min del inte hihi. kunde inte somna i natt, låg jätte länge innan jag somna. så försov mig i morse, trots mamma och lillebror kom in flera gånger för att se om jag var vaken hahah. vaknade kvart i åtta så hade fortfarande tid på mig att komma till skolan. jag amanda emma och rebecca skulle hålla i en lektion idag, det gick helt okej. men är lite besviken på mig själv, men de går över ;) ihi hoppas på bra betyg iallafall.... va jättesvårt att veta hur mycket tid allting skulle ta och våran grupp är den grupp som fick minst tid på sig. men klasskamraterna verka nöjda iallafall, så de är ju de viktigaste. kram på er.


SNYGG VAAAAAHHH mmm taack .... hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0