hallelujaaaaaaah

tjingeling, sitter vid familjen stationära dator och dör snart av smärta i ryggen. min dator har gått sönder, eller något. den går inte att starta iallafall, men jag vet inte. den kanske bara behövde en paus. vad vet jag. men iallafall, har suttit och skrivit tre sidor på psykosocialt arbete uppgiften- plugga på en fredag är inte okej. men ibland måste även det göras. ska gå upp och kolla om ja hittar något gott, läsa lite bloggar sedan sätta på en film. kanske går nått bra på teven idag, fast ne.

hade två lektioner i skolan idag, gott. film på ena, ingenting på andra(kanske för de va engelska och jag va sur så jag bara satt och kladda i blocket.....?) efter skolan åkte jag med julia hem och kollade på den grymma filmen 21! gjorde varma mackor och drack som vanlgt kaffe, så nu lär jag inte somna ikväll inte. ska upp tidigt imorgon dessutom, ska till sis i göteborg :) men nu har ja inget mer att skriva ........ hihi pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0