hur ska de gå? - melissa horn



HAHA ser fan ut som jag har ett mc donals ögonbryn, inte okej.......

Hade endast projektarbete i skolan idag, så de va ganska gott men arbeta på som fan eftersom den förata delen eller vad man nu ska säga skulle in idag.

Efter skolan satt jag och julia kvar en stund och gick igenom lite skolarbete snabbt. har sjukt mycket saker just nu?! orkar inte.

Sen åkte jag hem en snabbis och fixa till mig lite innan jag åkte hem till en kompis och chillade, spela kort osåååå

Nu har jag haft en timmas effektiv pluggning. Har pluggat lite till historiaprovet som vi har imorgon bitti, smart som jag är glömde jag dom viktigaste frågorna i skåpet i skolan så får dra dit och kolla igenom de snabbt imorgon bitti JIHO. sen har jag gjort klart lite arbeten i förskola skola och fritidhem men har en del kvar. har blitt en del lediga timmar på dom lektionerna nu de senaste så får mycket hemuppgifter, men så kan det vara.

frågan är om jag ska börja med ett till eller om jag ska lägga mig i sängen och se på en film och plugga ihelgen istället. AJA, helt ovisentlige eller vad de nu heter men men. 

Imorgon ska ja iallafall hänga med julia efter skolan, så nu vet vi det. ska fan köpa mig en FEt godispåse och trycka i mig.......... fast nä skulle ju sluta med sån skit. haha aja, HEJDÅÅ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0