pluuuuuuuuuuuuugggggggggggg...............

God morgon god morgon!
Har sovmorgon till halv ett idag, vilket är otroligt skönt! gick upp tio bara för jag inte skulle försova mig he he. så nu är jag färdigfixad och go. ligger i min säng och käkar frukost samt pluggar lite, haha.

i lördags åkte jag tidigt till göteborg till min syster, gick i massa affärer och bara tjatade! åt subway,sen åkte vi hem till henne och kollade på lite film när klockan börja ticka sent gick vi över gatan och köpt thaimat MUMMS. sen tillbaka igen och kolla på mer film innan ja tog tåget hem. 

igår vakna jag runt 11, fick ett sms av josefin så drog ner till henne med en gång. tog en promenad ner till stan och köpte hårfärg sen åkte vi hem och färga håret, sen åkte vi och träna och gick hem ifrån träningen så idag känns det i benen kan ja säga hihhi.  ne nu måste ja verkligen sätta i gång, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0